7 sfaturi pentru alegerea găzduirii site-ului dvs.

host23 0

Adesea, într-adevăr, foarte des se întâmplă să ne confruntăm cu alegerea găzduirii la un moment nepotrivit.

Adică, trebuie să ne începem afacerea online și, desigur, avem nevoie de un site și, pentru a începe construirea acestuia (dacă vă aflați în această fază, aruncați o privire la WordPress Warrior) avem nevoie de o găzduire, un computer pe scurt 🙂 care găzduiește paginile noastre web.

Și unde va cădea vreodată alegerea inițială?

Evident, pe o găzduire italiană! Și, din păcate, trebuie să spun că, în majoritatea cazurilor, această alegere va fi greșită, nu pentru că există oameni slab pregătiți, ci mai ales pentru că nu ne permit să exprimăm potențialul, să instalăm ceea ce avem nevoie pentru a avea un site care să ne facă afacerea. mergi înainte.

Dar nu vreau să vorbesc rău despre serviciile italiene, am avut multe dezamăgiri (dar multe), dar văd în fiecare zi că companiile încep să ofere servicii similare în străinătate, unde cumpărați o găzduire, nu o bază de date la un moment dat (continuați citind pentru a înțelege despre ce vorbesc).

Pentru începători, să începem cu elementele de bază.

Ce este găzduirea
Imaginează-ți că vrei să construiești o casă. Pentru a face acest lucru aveți nevoie de pământ. Găzduirea este terenul, în timp ce casa este evident site-ul dvs.

Dacă nu ai un teren solid … bine știi ce se întâmplă, atunci să ai o găzduire solidă este foarte, foarte important.

Gazduirea nu este cumpărată, chiar dacă se spune până acum, este închiriată. și aveți posibilitatea de a alege între 3 tipuri principale (nu le menționez pe celelalte, altfel devenim prea tehnice).

Gazduire partajata
Cea mai comună și, de asemenea, cea mai ieftină opțiune. Este o soluție partajată cu alți utilizatori care locuiesc pe același server. Pentru început, o astfel de soluție este în regulă.

Server virtual
Ca să spun adevărul, există diferite tipuri de servere virtuale, dar îi las pe cei care sunt experți să explice mai bine dacă doriți să aflați mai multe. Acesta este un server care nu este al tău fizic singur, ci este întotdeauna împărtășit, cu toate acestea particularitatea este că îl poți gestiona ca și cum ar fi propriul tău server și atât, așa că nu ești legat de atacurile hackerilor sau de utilizarea excesivă a memoriei a site-urilor altor clienți de găzduire.

Server dedicat
Când site-ul dvs. atinge un număr important din punct de vedere al traficului, aceasta este cu siguranță cea mai bună alegere, este un server în care sunteți doar dvs., cu site-urile dvs. (sau ale dvs.). Alegerea ideală atunci când aveți o afacere stabilită, atât pentru securitate, cât și pentru a „menține” acoperirea site-ului.

Am ajuns la partea importantă a articolului.

Lectură asemănătoare:
8 sfaturi pentru organizarea unui birou productiv (acasă!)
Cum să alegeți găzduirea potrivită (7 sfaturi)
Desigur, vom vorbi despre găzduirea partajată. Cei care încep trebuie să înceapă absolut cu o astfel de soluție, și pentru că nu are sens să cheltuiți imediat 100 de euro pe lună sau mai mult pentru un server dedicat.

1) Cantitatea de lățime de bandă și spațiu pe disc
Nu toate găzduirile, în special în străinătate, specifică orice tip de limită. Și acest lucru este foarte important.

Calculează că moda din ultimii ani a fost să setezi totul „nelimitat”, deci o opțiune care te eliberează de orice problemă legată de creștere, dar, din păcate, acest lucru nu este pe deplin adevărat. Da, există funcții nelimitate, dar acestea depind de altele care au limite, deși foarte mari și de neatins la început.

Să ne gândim la asta pentru o clipă. Dacă aveți un site web și un blog care găzduiește 1000 de articole într-un an (la naiba cât scrieți 🙂) încărcând imagini de înaltă definiție, veți avea nevoie de cât? 10 GB? 15 GB? Nu știu, dar cred că am împușcat niște cifre foarte mari …

Deci, dacă găzduirea pe care ați vizitat-o ​​vă oferă mai puțin decât acest spațiu, probabil că va trebui să vă faceți griji în viitorul apropiat.

În ceea ce privește lățimea de bandă, totul este legat de traficul pe care îl primiți și de cât de grele sunt paginile web ale site-ului dvs., cu 15 gb de lățime de bandă puteți dormi liniștit, dacă începeți să generați 3000 de vizite pe zi, poate ar trebui să vă gândiți la un virtual sau server dedicat, dar din nou, depinde de mulți factori.

Puteți rămâne în găzduire partajată chiar și cu numere importante dacă paginile dvs. de web sunt ușoare.

2) Scalabilitate
Scalabilitatea este foarte importantă pentru a deschide calea către viitor. Și dacă într-o zi devii faimos 😀.

Serios, dacă site-ul dvs. devine viral sau aproape … este posibil să aveți nevoie de o „actualizare” după scurt timp. În plus, nu este vorba să devii viral … doar Google indexează bine un articol pe blogul tău, îți trimite câteva mii de accesări și automat ai explodat.

Așadar, având posibilitatea de a face upgrade pur și simplu … plătind 🙂 și fără a apela tehnicieni, mutați site-urile aici și colo, fiți offline câteva zile, restaurați totul cu lucruri care s-ar putea să nu mai funcționeze și sunați tehnicianul … un coșmar!

Bazându-vă pe o găzduire care vă oferă posibilitatea de a face upgrade atunci când aveți nevoie, este, fără îndoială, alegerea care nu vă va face să cadă părul și care nu vă va cere să fiți offline pentru o perioadă care, în unele cazuri, poate dura câteva ore, dar dacă găsești persoana greșită, ai putea pierde indexarea câștigată din greu pe google.

3) Cpanel
În realitate, acest sfat ar fi trebuit să fie numit SIMPLICITATE.

De fapt, unul dintre cele mai importante lucruri este că astăzi tehnologia poate permite unui novice să gestioneze un site, o găzduire și chiar un server fără a fi tehnician.

Cum este posibil? Datorită panourilor de control, acestea ne oferă să gestionăm diferitele caracteristici. Cel mai faimos este, fără îndoială, Cpanel.

bluehost-cpanel-wordpress

Există alte panouri de control, inclusiv Plesk, care este probabil prima alternativă la Cpanel, dar rămâne faptul că simplitatea sa este de neegalat.

Deci, chiar dacă tehnicienii ar spune că sunt prea mult echilibrat, Cpanel este o necesitate. Gazduirea pe care o alegeți trebuie să vă ofere management prin Cpanel.

În plus, managementul cu Cpanel sprijină într-adevăr multe servicii care vă pot fi utile pentru a gestiona totul mai ușor și fără a pierde timpul înnebunind cu probleme tehnice.

4) Limite ascunse
Companii precum Bluehost și multe altele au crescut datorită filozofiei lor „nelimitate”, dar există limitări speciale care nu sunt menționate în mod explicit, cum ar fi numărul de fișiere care pot fi găzduite, care, dacă nu mă înșel, este de 400.000.

De dragul cerului, aceste cifre vor apărea rareori, dar dacă, dintr-un anumit motiv, doriți să vă bazați pe companii mai mici, s-ar putea să primiți un telefon într-o zi spunând că trebuie să plătiți pentru un plan mai scump 🙁.

5) Suport
Ahahah, am ajuns la punctul dureros. Aici trebuie să fiu sincer, mulți nu știu că marile companii nu oferă întotdeauna cel mai bun sprijin.

Se poate întâmpla ca întreprinderile mici cu puțini clienți să poată oferi cel mai bun sprijin.

Și acest lucru poate deranja decizia privind alegerea găzduirii. Dacă sunteți o persoană care preferă să vorbească la telefon despre orice probleme de găzduire (nu o faceți, oricum este inutil, este greu să vă răspund pe loc) poate ar trebui să vă gândiți la o soluție italiană.

Dacă, pe de altă parte, mestecați un pic de engleză, asigurați-vă că găzduirea are un suport tehnic bun. Oamenii testează de obicei fiabilitatea contactându-i cu întrebări înainte de vânzare.

Dar prefer chatul. Dacă o găzduire oferă chat de asistență 24 de ore, atunci din punctul meu de vedere, aveți bingo.

6) Comportamentul tău
A te purta singur este poate cel mai bun sfat pe care ți-l pot oferi. Îți explic.

Lectură asemănătoare:
De ce sunt obsedat de asistența pentru clienți (și de ce ar trebui să fii și tu)
Cei care încep o afacere online sau cel puțin își doresc un site de prezentare, ar trebui să ia măsuri de precauție, dacă ceva nu merge bine nu este întotdeauna vina tehnicienilor sau a găzduirii.

Astăzi, avem tendința de a folosi CMS precum WordPress sau Joomla pentru a crea site-uri, dar dacă nu suntem atenți să le actualizăm continuu, riscăm să prindem viruși, să dăunăm altor clienți de găzduire.

Sau, din nou, când facem experimentele, încercăm să ștergem toate fișierele de care nu mai avem nevoie. Menținerea lor acolo pentru a putrezi poate provoca consum nedorit de memorie și lățime de bandă, rezultând un apel de actualizare 🙂.

În plus, păstrarea parolelor în siguranță este cea mai bună modalitate de a vă proteja de utilizarea abuzivă a criminalilor cibernetici.

Și acum să ne gândim la adrese de e-mail pentru o secundă. Cel mai bun lucru NU este să vă gestionați e-mailurile pe găzduirea dvs., deoarece nu numai că va consuma energia planului dvs. de găzduire, dar nu vă va oferi posibilitatea de a filtra suficient SPAM-ul, rezultând probleme legate de securitatea computerului.

Cea mai bună alegere cade întotdeauna pe e-mailurile gratuite care sunt cu mult înaintea clienților săraci oferite de companiile de găzduire.

Mai mult decât pe e-mailurile gratuite care toate au unele defecte, ar fi ideal să folosiți GMAIL care este cu ani-lumină înaintea celorlalte și, mai mult, dacă este important pentru dvs. să utilizați e-mailul cu domeniul dvs., acesta vă oferă pachetul Enterprise la 40 euro pe an.

În acest fel, vă folosiți întotdeauna e-mailul, dar …. pe Gmail 🙂

7) Domenii și găzduire separate
Deși vi se poate părea ciudat, dacă sunteți un antreprenor care începe încet să creeze proiecte web și care începe să înregistreze mai multe domenii, cel mai bun lucru este să folosiți o singură companie doar pentru domenii și una doar pentru găzduire.

Motivul este destul de simplu. Când trebuie să schimbați găzduirea, dacă faceți acest lucru (se întâmplă în ciuda acestui ghid 🙂) nu va trebui să schimbați și registrul de găzduire, ci pur și simplu veți îndrepta domeniile către noile servere (prin DNS).

Mai mult, trebuie spus că atunci când înregistrați un domeniu la găzduirea dvs., acesta va fi cu siguranță mai scump decât o companie care se ocupă numai de asta.

Concluzii
Adevărul este că există multe alternative super valide online pentru a rezolva această problemă și credeți-mă, nu este ușor să alegeți pe baza feed-urilor pe care le găsim în jur, deoarece există atât de multe variabile de luat în considerare că feedback-ul rău nu este întotdeauna întemeiat și este posibilă evaluarea companiei în mod corect.

Tags:

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *